6/03/2013

Sunny days and funny things.



Moikka c;

NYT vihdoin ja viimein kuvaa mun pyörästä! Se on ihana, mut pahoin pelkään et se kyl likaantuu aika nopeesti mielenkiintosen näköseks ku sen on valkonen XD


On ollu tosi vauhdikas viikko; uintia, kavereiden kanssa kahvittelua, leffailtaa, päättärit, tukan värjäystä, suihkurusketsta ja Hangover 3:sen sijaan Korkeesaati seikkailua! Mut aivan mahtava viikko, ainut vaa et on ollu ihan _älyttömän_ kuuma, mut sitähä varte mennääki rantsuu pulikoimaan c; Täs kuvia meijän yhestä pulikointi reissusta!






Oon kyl heittäny talviturkin menemää jo pari viikkoo sit mut oon unohtanu mainita c: Nyt noi vedet alkaa olee jo tosi lämpösii, ni voi jo oikee nauttii uimisesta! 

Kavereita on tullu nähtyy tavallista enemmän! Tepakin tuli piiiitkästä aikaan käymään, se on tossa kuvassa alhaalla c: Siit puhee ollen saatii tos yks ilta idea et lähetää juhannuksena isolla kaveri porukalla mökkeilemää, ku ei oo muutamaa vuotee tullu käytyy missää mökillä, ja jussina se kuitenki on semmone traditio et pitäs oikeesti käydä joka vuos, mut se on vähä jääny :c Joten wish me luck et saadaa järkättyy!


Oon ihan älyttömän ylpee mun pikkuveljistä, en rupee sen enempää selittelee tästä, mutta oon vaan niin ylpee ku isosisko vaan voi olla :3 Toinen niist pääs just ysiltä ja yhtäkkii tuli vaa semmone, et hei mun pikkuveljet kasvaa ihan hulluu vauhtii nuoriks miehiks, ja viel just hetki sitte oltii kaikki pienii ja leikittii jossai hiekkalaatikolla yhessä XD Ja kaiken lisäks nää pikkuveljet on jo menny pituus kasvussaki ohi jo kovaa vauhtia :---D (ps. kuvissa oon jo käyny ottaa sen suihkurusketuksen!)



Siit suihkurusketuksesta tuli tosi hyvä, semmonen suht luonnollinen eikä yhtään oranssi! Oon vaa tosi pitkää ollu aika skeptinen ton suihkurusketuksen suhteen, mut se johtuu vaan ja ainoastaan siit Pinkin musiikkivideosta (oisko ollu stupid girls jos en iha väärin muista?) missä Pink meni suihkurusketuksee, ja sielt tulee vaa jotain oranssin väristä mömmöö sen päälle ja se näytti iha hirveeltä, mut onneks se oli aika kaukana todellisuudesta :---D Tietty varmasti jotkut paikat tekee huonoja rusketuksia, mut Keravan Kampaamo Visionissa se oli ainaki jees! Eipähä tarvii olla iha koko kesää kalkkilaivan kapteeni.... :D


Eile tosiaan käytiinkin Kimin kanssa viettämässä kolmevuotispäivää sittenki Korkeesaares ku oli niin hyvä ilma :) Vaik siel tuleeki käytyy melkee joka vuos ni aina sinne jaksaa vaan mennä uudestaa ku se on niin kiva paikka! Kaikkein parast siel on ne isot kissapedot, mutku on ollu niin kauheen kuuma viime aikoina ni ne yleensä vaan nukkuu :c Haluisin kyl syksymmällä mennä sinne kissojen yöhö, et pääsis näkee ne oikee kunnolla! Myöhemmin käytiin Amarillossa syömässä, oli niin onnistunu päivä c;








Tos vikas kuvassa on yks mun lemppari paidoista, se on kyl napapaita mut se ei oikee näy tässä!

Mut kaikin puolin ihana viikko, näitä lisää! Mulla alkaa tän viikon jälkeen loma, joka kestää kaks viikkoo ja sillon on kyl paljon kaikkee tekemistä ja kuvailtavaa et must tuntuu et tää blogi alkaa sillo kovaa tahtii täyttyy uusilla teksteillä :----D mut hei adios, me mennään Kreetan kanssa juoksee jätskiautolle ku se kohta täällä meijän nurkilla pyörii, adios amigos ja aurinkoista viikkoa c;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti